Algemene voorwaarden STER-Q Thuis
STER-Q Thuis is aangesloten bij Klachtenportaal zorg en Geschilleninstantie KPZ en voldoet hiermee aan de eisen zoals die worden gesteld in de Wkkgz.
STER-Q Thuis streeft ernaar de dienstverlening optimaal te laten zijn. Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening gaan wij graag met u in gesprek.
Wilt u uw klacht op een andere wijze indienen dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal zorg. Dit kan via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal zorg of via een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Via onderstaande links vindt u aanvullende informatie m.b.t. het Klachtenportaal zorg:
• Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal zorg
• Klachtenreglement Klachtenportaal zorg
• Klachtenreglement Klachtenportaal WMO zorg
• Geschillenreglement Stichting Geschilleninstantie KPZ
U kunt per e-mail contact opnemen met het klachtenportaal via info@klachtenportaalzorg.nl.